5 סיבות שיש לך מזל שלא היו לך מספרים זוכים בלוטו

13 ספט

אז אין לך את מספרי הלוטו המנצחים ואתה לא אחד מזוכי הלוטו שיכלו לזכות בפרס הגדול יותר מ-חצי מיליון שקלים. וזה בסדר.

ראשית, אתם לא לבד. אם קנית טופס לוטו, אתה רק אחד ממיליוני מפסידים בארץ. למעשה, במהלך ההכנות להגרלת הלוטו בלילה, פקידי הגרלה אמרו שהם מכרו מאות טפסי לוטו לדקה.

גם אם לא השתתפת בטירוף של "קדחת הלוטו" בגלל ששכחת לקנות כרטיס או שיש לך שליטה עצמית והתמדה, אתה יכול להרגיש די טוב בהשוואה עצמך מול מהמרים אחרים שזרקו מאות שקלים על טפסי לוטו ולא זכו כלל. בכלל הסיכויים לזכות בפרס הגדול היו כמו תמיד אחת ל16273488 מיליון בכל מקרה.

האם אתה עדיין מרגיש מתחרט על כך שלא התעוררת בבוקר זה למיליונים שקלים, הנה חמש סיבות אחרות למה זה יכול להיות טוב שלא היו לך מספרים זוכים בלוטו

זוכי לוטו עשויים בסבירות גבוהה יותר להגיש בקשה לפשיטת רגל בארה"ב

העובדה שאתה יכול לעשות כסף לא אומרת שאתה יהיה מסוגל לנהל או להחזיק אותו לזמן רב. מ"רשומות פשיטת רגל עולה כי למרות שהחציון עטור פרסים כספיים גדולים יכול לשלם בנכסים חדשים או קיימים כל החוב שלהם לא מאובטח או יותר הון עצמי, בחר שלא לעשות כן," החוקרים מצאו.

חלק מהאנשים בוחרים לשמור על חייהם נורמלים, אפילו לאחר שהיו להם מספרים זוכים בלוטו.

ברוס סקול, פרופסור לכלכלה, חקרה את ההשפעות של זכייה בפרסים בלוטו מסצ'וסטס ב1980s הוא מצא כי כמה שנים לאחר שזכה בפרסים גדולים, כ -40 אחוזים מהזוכים כדלקמן ממשיל לעבוד מכמה סיבות.

לכל $ 100,000 זכו בשנה, אנשים מפחיתים את הרווחים של שוק העבודה ב11.000 $ ואנשים לשמור על 16 אחוזים מרווחי ברוטו, הממוצע שלהם.

יכול להיות טוב יותר לזכות בפרס קטן בכל מקרה

במחקר "כסף ונפש הרווחה", הם שיכללו את זוכי לוטו שלקחו פרס בגודל בינוני. הם ניתחו 137 זוכים מ1,000 לירות שטרלינג ובשנת 1998 על 120,000 לירות שטרלינג, כ -1,600 דולרים ל$ 192,456, עם שערי חליפין הנוכחיים. זוכים היו בהשוואה לאנשים שלא זכו ואחרים עם פרסים קטנים יותר. נמצא "זוכי הגודל הממוצע במקרה יש לי בריאות נפשית טובה יותר באופן משמעותי." עם זאת, המחברים ציינו, גודל המדגם היה "די קטן, כך שזה חכם להיות זהיר בפרשנות." ובכל מקרה הפרסים המשניים הלוטו ישראלי הם עלובים ולכן לא עומדים בסטנדרטים של המחקר המדובר.

אתה לא מנציח מרוץ עכברים בשכונה שלך

במחקר על זוכי לוטו ההולנדים, החוקרים מצאו כי דפוסי הצריכה של התושבים שזכו בלוטו השתנו. בפרט, המחקר מצא עלייה מובהקת סטטיסטית בצריכת והוצאה יותר גדולה על שיפוץ מראה חיצוני מכונית והבית, אנשים שבחרו שלא להשתתף בהגרלה, אבל חיים באיזור של הזכייה היו סיכוי גבוה יותר לקנות מכונית חדשה בתוך שישה חודשים לאחר הזכייה בלוטו, מאשר הוריים הוריהם המתגוררים בשכונות ללא זוכה. הדבר היה נכון גם לשיפוץ בית חיצוני בשישה חודשים לאחר ההגרלה.

ייתכן שאתה מביא תקווה לכולם

ידיעה על הזוכה בהגרלה הלוטו עשויה לעודד חלק מאנשים להיכנס להרגל של קניית כרטיסי לוטו. אבל אתה יכול גם להשבית אחרים שחושבים שהסיכויים ששני אנשים מאותה העיר יהיו את מספרים זוכים בלוטו עשויים להיות נדירים.

"עבור רוב האנשים, הם קונים כרטיס לוטו ומפנטזים על מה שהחיים יהיו כמו ברגע שהרווחת הוא החלק המהנה ביותר של החוויה של ההגרלה," אמרה סקוט ביה, פסיכולוג קליני עם קליבלנד קליניק באוהיו, "אתה בטח יכול להסיר את אותה הכמות של כסף לאסלה ולקבל את אותה התוצאה – אבל אז לא לישון."

המחקר ההולנדי מצא כי אנשים שבחרו לא להשתתף בהגרלה הלוטו, אבל הם מוקפים בבתים שזכו בלוטו שישה חודשים נוטים פחות לשחק מאשר לא משתתפים שאין בסביבת המגורים שלהם זוכים.

המחקר מוסיף כי גם זכיות בלוטו לא עושות משקי בית מאושרים יותר, לא עושות שכנים פחות מאושרים ומשקי בית.

כתיבת תגובה