למה לשחק בלוטו כל כך ממכר

10 אוג

המוח שלנו לא יכול להתמודד עם הסיכויים לקבל החלטות לא הגיוניות
1 הסיכויים לזכייה בלוטו הם כל כך מורכבים, שהמוח מבלבל אנשים
2 זה גורם לאנשים יותר לאמין באמונות טפלות וגרוע מכך, בם מאמינים שכך הם יכולים לנצח את הלוטו
3 תארו לעצמכם שזכית בהגרלה זהו חלק הפעיל של "המוטיבציה" של המוח
4 המוטיבציה מאפשרת לאדם לקנות יותר כרטיסי לוטו

לא משנה מהי הסיבה, אמונה טפלה או תפילה, אישית או אופטימיות, אנשים מכורים למשחק בלוטו.

יותר מ -32 מיליון אנשים משחקים במפעל הפיס בבריטניה הם משחקים כל שבוע וקונים בממוצע של שלושה כרטיסים בכל פעם, גם אם הסיכויים של להיות הזוכים לבד 14 מ' שקל הם נמוכים.

עם זאת, הסיכוי הקטן הזה של הצלחה גורם לנו להמשיך ולשחק, כי המוח שלנו לא יכול להתמודד עם חישוב קטן יותר מהסיכויים לזכות הם באמת מבולבלים כמו המוח שלנו יש סיכוי גבוה יותר להיות מרומה על ידי השיווק.

כי אמונה טפלה, אישית או אופטימיות, אנשים מכורים למשחק בלוטו, למרות ההסתברות הנמוכה להצלחה. לדברי החוקרים, הסיבה לכך היא שמוחנו לא יכול להתמודד עם מצב שסביר להניח שתנצח. בלבול זה מוביל אותנו לקבלת החלטות המבוססים על הפנטסיה שאנחנו עדיין מאמינים ב" החלום של ההגרלה "

כיצד מרגיש לשחק לוטו בארה"ב

ג'ורג' לוינשטיין של קרנגי מלון תוכנן מחקר בשנת 2008, כדי לראות אם "מרגיש רע" משחק תפקיד בהחלטה של ​​אנשים כדי לשחק בלוטו.

הם שאל את אנשים עם שכר ממוצע של 30000$ למלא שאלון על ההכנסה שלהם.

חצי מהמשתתפים קיבל שאלונים שבקשו מהם להעריך את משכורתם בשם "מתחת 10,000 $", "פחות מ 20,000 $" ו "פחות מ 30,000 $."

המחצית השנייה קיבל שאלות שנועדו לגרום לך להרגיש רע:. "פחות מ -100,000 $", "פחות מ $ 200,000," ו "פחות מ 300,000 $"

למשתתפים שילמו עם 5 $ ושאלו אם הם היינו משתמשים בכסף כדי לקנות כרטיסי לוטו.

האנשים שצינו בסקר שגורמים לך להרגיש רעים קנו כפול כרטיסי לוטו ממספר הערכים שהקבוצה האחרת קנתה.

על פי מחקר על ידי אדם נאוטילוס, המוח אנושי לא התפתח לחישוב הסתברויות מורכבות. ככל שבני האדם הקדמון, שהיינו לנו לקבל החלטות על האם או לא טורף יהיה איום.

למרות שקיום המוח שלנו התפתח כדי לבצע חישובים מורכבים יותר, העומדים בפני בעיה שלא ניתן לפתור – במיוחד במתמטיקה – המוח שלנו מקבל החלטות מוקדמות ומהירה, כמו לקנות כרטיס לוטו.

זה גם יכול להוביל לאנשים חווה את מה שג'ורג' לוינשטיין, פרופ 'לכלכלה ופסיכולוגיה באוניברסיטת קרנגי מלון בשם חשיבה מאגית – כאשר אמונה תפלה או היגיון גוברת על "תחושת בטן" שהנה אני הולך לנצח את הלוטו היום.

"דברים מוזרים רבים ראו בקבלת ההחלטות וסיכון מתרחש בהסתברות נמוכה, אמר לוינשטיין.

אחת סיבות לכך, נחקרו עלידי ידי ג'ורג'יו, פרופסור לכלכלה ופסיכולוגיה באוניברסיטת דרום קליפורניה פרופסור היא בלבול וחוסר ודאות בו חלק פעיל במוח שאנחנו רוצים פתרון. כאשר מישהו לא יודע מה לעשות במצב נתון מוח מחפש נואשות תשובה וזה יכול להוביל לאנשים לחשוב שמשהו הוא אמיתי או מציאותי, גם כאשר כוזב או אמונה תפלה.

בלבול וחוסר ודאות לגבי סיכויי זכייה בלוטו מופעל חלק של המוח שאנחנו רוצים פתרון. כאשר מישהו לא יודע מה לעשות מוח מחפש תשובה וזה יכול להוביל לאנשים לחשוב שמשהו לא נכון או מציאותי נואש, גם כאשר כוזב או אמונה תפלה

יש קפיצה מפוארת זה איתנו "מטרה קלה יישומי פרסום, לדבריו, את המודעות על זכייה בלוטו גורם לאנשים לפנטז על איך עם הכסף הוא יחגוג.

זה מפעיל את אותם חלקים של המוח שמופעל כאשר בפועל הרוויח.

דניאל לוין, פרופסור לפסיכולוגיה באוניברסיטת טקסס בארלינגטון אמר: "לדמיין את עצמנו באזורים חזותיים לימוזינה של המוח הפעיל בזמן לדמיין את נקישת כוסות שמפניה אורות קליפת המוח שמיעתי. באזורים אלה יש קישורים לאזורים במוח המעורבים ברגשות, קבלת החלטות ואת המוטיבציה.

תאר לעצמך שאתה תזכה בלוטו ולקנות רולס רויס מפוארת, למשל, מפעיל את האזורים החזותיים של המוח. תארו לעצמכם צלצול של כוסות שמפניה הפעילה שמיעתי קליפת המוח. קישור אזורים אלה לאזורים במוח המעורבים ברגשות, קבלת החלטות ואת המוטיבציה. זה גורם לאנשים לקנות יותר כרטיסי לוטו

אך הרגשה זאת לא נמשכת זמן רב וזקוקה לחיזוקים חיוביים כדי לשמור על ההרגשה הזאת.

הגרלות נועדו לתת גם פרסים של "החמצות" כדי לאפשר לאנשים לאנשים כדי לזכות בפרס הקטן יותר למשל שלוש ספרות, למשל, שגורמת לאנשים לרצות לנסות שוב.

המחקר טוען כי רוב השחקנים לא מבינים את זה הוא אשליה ושסיכויי זכייה של ממש להחמיר עם כל אחד מהם עוקבים, ההגרלה מושכת אנשים עניים, יותר מדי, למרות שיש להם פחות הכנסה פנויה לשחק.

לוינשטיין, אמר: "ההגרלה היא דרך להגדיל את התקרה של מה שיכול לקרות אם אתה נזכר בעוני, מה שהופך את הרעיון של העלאת כרטיסי לוטו עוני עוד רלוונטיים .. סיבה שהפך הרבה יותר יותר אטרקטיבי באותו הרגע. "

להרבה אנשים עניים, הוא הוסיף, כי למרות ההגרלה עשויה להיות סיכוי נמוך להצלחה, כל זה גם למצוא עבודה עם משכורת של שש ספרות ולכן אנשים מחליטים רק כדי לנסות את זה, פנטזייה על זכייה בלוטו מסוכנת, אנשים אינם מבינים את חוקי הסטטסיטיקה, לדעתם יש להם יותר מה להרוויח מאשר יש להם מה להפסיד, עבור סכום פעוט של עלות טבלה שבדרך כלל רק דולר, דולר נראה להם חסר חשיבות באותו הזמן.

כתיבת תגובה